top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraKamil Novotný

Není většího ponížení se skrytým narcistou než sex.

A nikdo na to nepřijde. Tantra vám nepomůže, sexuální kouč/ka vám nepomůže. Mnoho let, desítky let, celý život si budete myslet, že je to obráceně.


ŽE JSTE TO VY, KDO JSTE V MILOVÁNÍ SELHALI.


Buď rovnou poprvé,


"Chováš se při tom fakt divně, vůbec jsi na mne nemyslela, ale nějak jsem to s tebou zvládl."


nebo postupně,


"Musím říci, že jsi už úplně otupělá, kup si nějaký knížky o sexu, nevidíš, jak se snažím, ale holt s frigidní ženskou nehnu."


OPAK JE PRAVDOU.


Ten šílený ZMATEK, co do vašeho těla zaselo - letité intimní zneužívání - je postaven na zcela jednoduché a stále stejné manipulaci od počátku narcismu na téhle planetě:


NEJSI DOST DOBRÁ/Ý.


Neumíš vyvrcholit, (s narcistou se nelze cítit bezpečně),

TY NA TOM PRACUJ, ty se uvolni, je to tvůj problém, vina.


A žena/muž se vydává na letitou cestu za svou "ztracenou sexualitou". Narcista se nevydává nikam. Jeho úkolem je zneužívat ty, kteří se z nějakého důvodu, "chtějí" nechat zneužívat.


A vzájemný taneček může začít.


Narcista tango netančí, poguje své monotónní absurdní sólo.


Kdybych ho měl shrnout, stovky příběhů z praxe jsou právě tak monotónní:


"Měli jsme hezký začátek, byl neskutečně pozorný a vlastně jsem nikdy nic podobného v životě nezažila. Jenže pak se něco zlomilo a stále více a více mi něco nesedělo. Nemohla jsem si nevšimnout, že se po milování necítím dobře a nevěděla jsem proč.

Byl to on, kdo požadoval více sex, ale pro mne bylo stále těžší se k němu donutit. Měla jsem z toho deprese, celý život mám milování ráda a najednou jsem po něm přestala toužit.


Nechápala jsem to, cítila velký zmatek a přímo devastující zklamání ze sebe sama.

Karty byly rozdané jasně. On je normální, já vadná.


Ne že by mi to řekl přímo, naopak, snažil se mi jakože pomoci, mluvil o různých technikách, tantře a knihách s touto tématikou.


Jen občas utrousil, že to je náročné, když zrovna on má takovou chladnou ženu.


Trvalo mi mnoho let, (někdo na to nepřijde nikdy nebo až nyní při čtení tohoto textu), než jsem uviděla, jak to má se sexem ON.


Byl vlastně zcela pasivní, ochablý, netečný, bez zájmu, apatický.


Bylo to jako milovat se s robotem. Mechanický úkon, bez vášně. Postupně jsem si uvědomila, že mne jako určitou bytost k sexu nepotřebuje. Byla jsem pro něj věc. Objekt k uspokojení. Libovolná vagína.


JÁ jsem ho měla vzrušovat, být aktivní, svádět ho. JÁ jsem měla být chtivá, vášnivá, vždy připravená, kdy se jemu zamanulo.


ON mohl být chladný, bez zájmu, znuděný.


Nesla jsem VŠECHNU zodpovědnost za naše intimnosti, on ŽÁDNOU.


O mne se nijak nezajímal, všechno muselo být podle něj a byl velmi rozčarovaný a zlobil se, když jsem o tom promluvila."


A tady máte odhalenou REALITU o vašem vztahu se skrytým narcisem/narcistkou.


Milování není ničím jiným než vyvrcholením partnerské komunikace, vyjádření kvality vzájemného vztahování se k sobě, respektu a úcty.


Jak vás miluje narcista v posteli, tak vás miluje i v životě, ve vztahu.


Pardon. Jak vás nemiluje narcista, tak vás nemiluje i v životě, ve vztahu.


Jste pro něj vyměnitelný objekt, stále více ošoupaný koberec, věc.


Narcista nemiluje, narcista používá. A to je to, co vyvolává onen narůstající ZMATEK, nechuť, odpor a ponížení.


A protože jsme v narcismu, v jakémsi převráceném světě: všechno je naopak.


A tak zdravá, dokonce i živočišná žena během let hledá ztracený grál svého ženství.

(A ten je na každém rohu v nabídce nejen ezoterických služeb)


Když pak náhodou přijdete s narcistou na terapii, míjíte se od začátku v základním předpokladu. Na vztah, jeho výzvy a potíže, musíte být dva. Jenže s narcistou jste ve vztahu sami. Sami musíte řešit všechny problémy, všechna zodpovědnost je na vás. A také i všechno okolo. Vy splácíte půjčky, staráte se o děti, domácnost a o opravu pračky.


A on?


On je přeci ten skvělej. (Právě si dělá kapitánské zkoušky, cestuje do Ománu, pomáhá cizí mamince ve školce s autem)


ON je totiž grandiózní, velikášský a příznačnými slovy Václava Klause - falešný a prázdný.


Nemá svou identitu, jen skořápku, jako lidská bytost plnohodnotně neexistuje.

A vy s ním chcete otevřeně mluvit o potížích ve vztahu?

Nemáte s kým, tomu je třeba porozumět.


Budete pak navždy jediní, kdo to pochopí. Opatrovnický, soudní, mediační, terapeutický systém (až na velečestné výjimky) to chápat nikdy nebude.

Nepochopí to plně ani vaše rodina, příbuzní, přátelé. (co když do teď žijí v něčem podobném?)


Nepochopili jste to vy za NĚKOLIK LET vašeho vztahu, manželství, proto je vyloučeno, že přijdete na OSPOD, dáte půlhodinku s úřednicí a ona to celé pochopí.


Pozor, pro ně budete zkrátka DVA, co se nemohou domluvit.


Nerozumí situaci, že přichází JEDEN, co vyzkoušel úplně všechno, aby se mohl domluvit. A že ten DRUHÝ udělal zase všechno, aby veškerou domluvu a dohody sabotoval.


To je narcismus. Nestojíte proti nikomu, nikdo tam není. Jen proti schematickému duchu narcismu.


A ten touží po jediném: soudech, konfliktech a dramatech. Nekonstruktivní, hloupé, kontraproduktivní soudit se s otcem svého dítěte? Ale kdeže. V zoufalství žaláře narcismu nezvladatelná nutkavá touha aspoň po nějaké reakci světa, jedno jak bude negativní.


Upozornění platí: SEX je detektor vašeho SKUTEČNÉHO vztahu.

- za všechno můžete vy. - on nic, je muzikant. - vše je vaše zodpovědnost - vy se máte změnit, pracovat na sobě.


Narcista vždy UMLČUJE a to v obou největších darech člověka.


V daru řeči a v daru intimity. Zde lze nejvíce zranit druhého. Zašlapat vás. Potlačit, ublížit. S narcistou se zapomenete smát, radovat se, zpívat a tančit. Milovat život.

Narcista nenávidí vaši životní sílu, esenci hřejivého lidství ve vás.


A tak na ní parazituje, živí se jí a zároveň ji destruuje.


Když je jí tam pak málo nebo žádná, odloží vás. Do (často onko) rakve, do Bohnic, vyhodí z bytu, odvede od dětí.


Novou cílovou osobu si vybírá jinak než ostatní, než my lidé.


Prostě si ji OBRATEM predátorsky uloví, shrábne na ulici, v práci, v sousedství.


Cyklus zneužívání se opakuje. Nyní se nová osoba svěřuje na kávě své kamarádce: "Nikdy ke mně nikdo nebyl tak pozorný."


Jak z tohoto cyklu vystoupit? Jak přerušit ono relé, pardon, kurvítko, onen magnet na psychopaty?


Přece vzít si svou sílu zpět, SAMI ukončit SVÉ vlastní zneužívání.


Když jste byli schopní si toto celé přivolat, právě zase vy sami jste schopní toto ze svého života - odvolat.


Během čtyř hodin intenzivního tréninku tuto sobotu 10. 12. 2022 s vámi projdu cca 50 niterných přesvědčení, relátek, které působí v podvědomí a vedou do toxického vztahu.

Jeho účastníci se smějí, rudnou po odhalujících se aha momentech, pláčou, zažívají obrovská uvolnění. Tento léčivý kruh se koná jedno za měsíc a vždy je trochu jiný.


Nyní budu věnovat více prostoru i ošetření potřeb člověka, kdy předám cestu, jak pečovat o "zraněného chlapce" či "zoufalou holčičku", na které se narcista neomylně obrací, aby oběť paralyzoval.

Upřímně, stálo mne čtyři desítky let se zorientovat v systému relátek, mapě podvědomých přesvědčení, které mne málem dovedly k mému vlastnímu zániku.

Jsou k mání za čtyři hodiny. Proto trénink nazývám intenzivním tréninkem. Koná se ve vašem obýváku.



Kdo si chce dát "double", jakože takoví už jsou, může dorazit hned po sobotě na náš společný celodenní seminář s Martin Vachuška v Plzni Proces životní integrace LIP a Uzdravení z toxických vztahů - Plzeň, kde též probíhá hluboké léčení uvedeného.



Jádro pudla je zvědomitelné, lze s ním pracovat, váš život může nabrat úplně jinou kvalitu.


Jak vám zní, že rok 2023 by mohl být prvním rokem ve vašem životě bez zneužívání? Rokem svobody, realizace a lásky?


Kamil Novotný


P.S.: Narcismus nemá gender rozlišení. A nějak se týká každého z nás. (Vím, jak skoro v každém prvním hrklo, když jsem popsal vytrácení sexuální energie v páru, každý jsme trochu narcistní, sobečtí, nikoliv ale ve smyslu poruchy). Obě akce jsou vhodné pro každého, kdo chce zažít sebepoznávací jízdu.


Těším se.


2 720 zobrazení1 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
Příspěvek: Blog2_Post
bottom of page